rpmmag

rpmmag

rpmmag

rpmmag

تمرین اول فرمول یک هلند ۲۰۲۱ - پیشتازی همیلتون

به گفته آرپی ام اسپرت: تمرین اول فرمول یک هلند ۲۰۲۱ در پیست زندورت این کشور برگزار شد و در نهایت این لوئیس همیلتون راننده انگلیسی تیم مرسدس بود که سریعترین زمان را به نام خود ثبت کرد. مکس ورشتپن از تیم ردبول و کارلوس ساینز از تیم فراری نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.


اما تمرین اول بسیار کوتاه و کمتر از ۲۵ دقیقه بود چراکه هنگامی که تقریبا تنها ۱۵ دقیقه از آغاز گذشته بود، برای خودروی سباستین فتل، راننده آلمانی تیم استون مارتین مشکلی پیش آمد و او مجبور شد تا خودروی خود را کنار پیست پارک کند. 


به همین دلیل شاهد پرچم قرمز بودیم سایر رانندگان به پیت‌لین و گاراژهای خود بازگشتند. مارشال‌ها به دلیل خطر برق‌گرفتگی نتوانستند خودروی فتل را هرچه سریعتر از پیست خارج کنند و هنگامی که آنها موفق شدند این کار را انجام دهند کمتر از ۷ دقیقه از پایان تمرین نخسب زمان باقی مانده بود.


با این حال راننده‌ها به پیست آمدند تا از همین ۷ دقیقه نیز نهایت استفاده را ببرند به همین دلیل لحظات پایانی تمرین نخست مانند مسابقه اصلی شده بود چرا که رانندگان یکی پس از دیگری وارد پیست شدند و هرکدام میخواستند در فرصت باقیمانده، سریعترین زمان را ثبت کنند و بهترین عملکرد خود را نشان دهند.


منبع: تمرین اول فرمول یک هلند ۲۰۲۱ - پیشتازی همیلتون


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد